Google+ Riddick's Realm: Stý film pre ľudí, ktorí sa ponáhľajú

04 júna 2010

Stý film pre ľudí, ktorí sa ponáhľajú


Ako som sľúbila v predchádzajúcom článku venovanom knihe 99 klasických filmů pro lidi v kalupu, nakreslila som vlastné komiksové spracovanie Titanicu, ktoré v knihe chýba.


V štýle kresliča Henrika Langeho, ktorý vytvoril dve vtipné knižky obsahujúce parodické ultra-krátke obsahy 90-tich kníh a 99-tich filmov som vymyslela a nakreslila čierno-biely sumár Titanicu, ktorého popkultúrny dopad bol necitlivo zanedbaný a ignorovaný. No patrí sa to? Musela som to napraviť!
Pozrite sa teda, ako vyzerá preslávený film v duchu spomínaných kníh - ale mojimi očami. Verím, že sa vám bude páčiť:-)

Pre pohodlné pozretie originálnej veľkosti po vedľajšom okne stlačte klávesu CTRL a kliknite na obrázok.


Súvisiace:

7 komentárov:

  1. To nemá chybu! Když pominu to, že můj nepříčetný smích vzbudil v práci pár pohoršených pohledů, ale to je chyba výlučně jejich :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Geniáálne :D :D hlavne tá posledná veta, omg, perfektné Anet :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sranda, aj keď (alebo práve preto) posledný zobrázok pripomína penis. Až po prečítaní som zistil, že je to diamant. Tron

    OdpovedaťOdstrániť
  4. penis??? no mne veru nie... musím tuho zapojiť fantáziu, aby som ho tam videla. to skôr spermiu, keď už :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vida, v případě potřeby to může posloužit i jako Rorschachův test ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov problémy. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte anonymne a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).