Google+ Riddick's Realm: Princ z Perzie varuje

08 júna 2010

Princ z Perzie varuje

Väčšina z vás si asi nevšimla, že na portáli Fantasy-svet.net prebiehala grafická súťaž s filmom Princ z Perzie: Piesky času. Ja však áno, a i keď spočiatku nebol nápad ani technické možnosti, nakoniec sa idea dostavila...



Tie technické možnosti som však nemala stále. A spraviť koláž v takom štýle, ako boli štyri z piatich súťažných - poskladať rôzne obrázky na seba a vedľa seba - to sa mi zdalo primitívne. Bez urážky, ale pre mňa je to málo. Buď dokážem vytvoriť niečo, čo zaujme skvelou úrovňou práce s Photoshopom, myšlienkou či vtipom (najlepšie všetkým naraz) - alebo sa nebudem pchať do súťaže s názvom "grafická" s obyčajnou vystrihovačkou.
Lenže photoshop nemám a nerobila som s ním tak dávno, až to nie je slušné.
Používam freewarový obrázkový browser XnView, ktorý však má solídne editačné možnosti - ak ich viete využiť. A to ja viem ;-)
Tak som len tak "z prdele" prehrabala internet, či ma niečo inšpiruje. Stalo sa.
Našla som veľký obrázok so starým pixelovým Princom v každej polohe. Onedlho sa dostavil nápad a aj keď mi bolo jasné, že to nebude spĺňať požiadavky súťaže, povedala som si, že to pošlem, nech sa v redakcii Fantasy-sveta aspoň zasmejú, ak nič iné.

A tu je výsledok:
Asi ich to pobavilo, lebo ma zaradili aspoň nesúťažne (a bolo málo prihlásených). K mojej spokojnosti vyhrala koláž číslo 2, ktorej autor sa snažil za rámec vystrihovačky :-)

Súvisiace:
Namaľujme si Pollocka

7 komentárov:

  1. "Log, glg-glg, log, glg-glg... Du-du-dúúú !"
    Ach, zlaté spomienky na prvý diel (hoci som sa tam nikdy nedostal ďaleko a nechápal ani, kde nájsť meč). :-)) Čo sa filmu týka, vyzerá znesiteľne. Možno fakt prvá dôstojnejšia adaptácia nejakej hernej série na filmové plátno. Ale nech môjho milovaného Thiefa nechajú režiséri radšej na pokoji (s výnimkou Nolana a del Tora, ale iba keby na tom robili spolu). Veľa šťastia so súťažou. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj tak bola tvoja jednoznačne najlepšia, smejem sa na nej vždy keď ju zbadám :)))

    Princa z Perzie som prešla viackrát (no najlepšie sa samozrejme cheatovalo) ale vždy ma nesmierne rozčuľovala tá princezná - len tam tak sedela, hrala sa s bielou myšou (jediný dobrý skutok, že poslala tú myš aby princovi pomohla) a čakala na spasenie. Brrr. Nikdy mi nebola sympatická :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Križiak, súťaž už skončila a navyše môj kúsok bol nesúťažný. Ako to čítaš? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wups. :-( Prepáč, to tie štátnice a jedno s druhým a tretie so štvrtým a piate so stým. Proste chaos v hlave, roztržitosť maximálna... :-P :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto je svetove. Rid, mna si pobavila. Normalne si mi tym pripomenula moje stare ataricko. Ach, to boli casy. Mohla by si castejsie taketo davat. Diky.

    Hena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No, ak bude inšpirácia... sem-tam iste niečo stvorím. Aj s tým filmovým komiksom som sa pobavila. Možno by nezaškodilo sa častejšie takto hrať :-) Som rada, že sa páčilo!

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov problémy. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte anonymne a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).